Monday, May 07, 2007

Hahahahaha!

"Dem kan vi kun acceptere hvis de også lige kaster en brosten"

Har du nogensinde set "As good as it gets", med Jack Nicholson, for jeg har de seneste dage haft det som han nogle gange må havde det. Jalousi, det der med nye kæreste par det er jeg skam ikke glad for lige for tiden, så pas på derude. På den anden side føler jeg det også som et spark bagi: "kom nu lidt ud og snak med nogen søde snitter", synes sparket at sige...
Så den opfordring tager jeg og nu hvor jeg ikke drikker kan man jo bedre være sig selv, selv om det nok er hele ideen med at drikke.
Problemet er jo nok, dybest set, at jeg er arrogant, der skal ikke meget til at sætte mit pis i kog i disse dage. Jeg overvejer om det har noget at gøre med at jeg den seneste tid ikke, for alvor, har drukket mig fuld, hvem ved? eller på grund af en højere testosteron produktion i forbindelse med at jeg dyrker mere motion....hmmm der er mange muligheder.
Har jeg forresten fortalt om en sjov episode?...
...
...
...
...
Tror det nok ikke, så her får du den lige:
Jeg er ude og løbe halvmarathon, jeg løber over en af broerne(en som man løber over to gange) imens er der en dame(hmm 30 år eller meget ældre, ikke lige til at bedømme), der er "ude" for at gå med barnet i sin barnevogn hun siger så: "Er det ikke utroligt at de(løberne) bruger BEGGE fortorve". Det hun siger er netop det som mange københavnere tænker, dem der der kaster med brosten dem kan vi godt have, MEN de der løber(der garanteret betaler penge til kommunen for arrangementet)og blokkerer begge fortorve i over 3 timer en søndag, uh nej!!!! dem er der på ingen måde plads til.
Bare en lille anekdote der godt beskriver københavnere der ikke har boet udenfor byen og ikke har set andet, lige som alle der bor i en provinsby hvor de har boet altid. Folk der ikke bevæger sig i livet er ikke i stand til at vende øjnene mod sig selv, for havd har man at forholde sin situation til.

No comments: