Friday, April 20, 2007

På Jagten Efter Manden(del 1)

Jeg er efter længere tids tænkepause blevet enig med mig selv om at der generelt er for lidt mandsmod i mig, det kan jeg klart nok ikke have siddende på mig, så det skal jeg være. Alene forsøget skal nok gøre undertegnede mas macho! Jeg vil derfor ikke kun i tale, men også i handling nærme mig en mere testoteron fyldt udgave af Bjørn, som er prototypen for den senere udgave der udkommer på et senere tidspunkt i løbet af året. Der skal være flere "Cigaretter, Whiskey og nøgne pir´", men først skal der lige løbes et marathon og så skal der festes. Derfor lyder parolen nu meget løb, ingen druk og det mål skal holdes, for jeg kan derefter se frem til et halvt år i sprutlage.

"Gid man kunne være ligeså meget mand som Macho Rolando her"

No comments: