Tuesday, March 20, 2007

"We throw partys, you throw knives"

Kender du det, som læser, at det man læser bare ligesom fjerner al mening med alle de forestillinger man har af verden? Hvis ikke, vil du nok ikke opleve den følelse ved at læse på denne blog, men det er jo heller ikke hver dag der er brug for det eller er det...
Jeg oplevede i søndags at en dame lige ville se om der kom nogen cykelister og så stikker hun gudhjælpme klapvognen ud på cykelstien, hvor jeg cykler, lige for at sikre sig at der ikke kommer nogen, der burde man nok lige have sagt hende et par borgerlige ord (jeg har fra min omfattende studietid erfaret at en figur hjælper til at forklare, selv vanskelige situationer).
Som man kan se har barnet det heller ikke helt godt med situationen, men det ville jo nok gå mest ud over mig ved et sammenstød. Jeg overlevede situationen og kan fortælle den nu, som en huskekage til jer alle....
Der er også andre muligheder for at beskytte sig end ved at bruge klapvogne som blindestok, her er en af mine foretrukne:
Derudover vil jeg da gerne lige nævne at jeg er uofficiel "Tegn og gæt" mester på den nye Røvbar, tegningerne når desværre ikke denne skitse til sokkeholderne:

i anledning vil jeg da gerne anbefale en hjemmeside der giver fair og konstruktiv kritik af børne tegninger. Jeg vil da gerne lige anbefale noget fedt musik: Speaker bite me-"Teach me tiger"

CHOK,CHOK!!!!!!
Man har lige fundet kilden til den globale opvarmning. Et nyt forskningsprojekt, fra Oxford University har vist via pålidelige målinger hvis mekanismer jeg ikke ved kede jer med her, så derfor bringer konklusionen:

1 comment:

Unknown said...

Husk, det kræver to til "tegn og gæt" :-) -Men du tegner sq godt.